Från 0 till 100

(Mitt vanliga jag)
 
Har varit så uttråkad och rastlös idag och inget har jag heller kunnat hitta på för att ändra på det. Tränat har jag gjort men det kändes bara så motigt idag. MEN, så kom kaffet fram. Ibland undrar jag seriöst om det är något sorts knark alltså. Vips kommer den vanliga Empan tillbaka som har femtioelva idéer och livet känns ljust igen. Jag vet att kaffe triggar igång inspirationen, i alla fall på mig, men ibland blir jag förundrad över vilken (placebo?) effekt det har. Nu ska jag ta tag i allt det där jag tänkt att jag ska göra medan jag fortfarande känner för det! Ni ska få se senare vad jag menar.

1 M&P:

skriven

Ja du! en riktig kaffekick ??
Då förstår du hur jag var? som började dricka kaffe när jag var 5år!!!!
Sicket snille!??

Svar: Tydligen så innehåller kaffe något som gör folk motiverade, läste jag någonstans. Så verkar vara fallet! (Eller så är det bara koffeinet som väcker folk till liv så att de orkar göra allt det där de tänkt att de ska göra.)
Emelie

Kommentera här: