Amerikansk fotboll

Igår var jag och min käraste och tittade på en amerikansk fotbollsmatch med några vänner. Det var första gången jag var på en fotbollsmatch här. Vi var ner till Downtown Phoenix, till US ariways center, och såg Arizona Rattlers Vs. Philadelphia Souls. En av våra vänner är cheerleader för Rattlers och genom henne fick vi fribiljetter till matchen. Matchen slutade med vinst för hemmalaget. Kvällens mest oväntade händelse var ändå hur jag lyckades fånga en rattlerströja som slängdes ut till publiken. Ibland ska man ha lite flyt, haha! Kul var också att den var i min storlek! Vad är oddsen liksom? Efter matchen gick vi alla till en närliggande sportbar och åt en sen middag innan vi åkte hem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Angelica:

skriven

Kul!
Jag skulle kunna tänka mig att amerikansk fotboll är mycket roligare att kolla på än "vanlig" fotboll.

Svar: Jo, det skulle jag nog helt klart säga. Det hände lite mer på planen än vad det gör under "vanlig" fotboll. Dock blåste de av heeeeeela tiden så matchen varade i tre timmar, haha!
Emelie

Kommentera här: