Bananpannkakor

 
Imorse svängde jag ihop bananpannkakor till frukost, ett litet nyttigare alternativ till den vanliga pannkakan. Så enkelt att det är på gränsen till fusk. Allt man gör, efter detta "recept", är: 1. mosa en banan, 2. vispa i ett ägg, 3. stek, 4. ät. Till det serverade jag blandade bär. En banan och ett ägg räcker till tre små pannkakor, alternativt två stora. Inte fy skam!

1 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: aah, jag förstår. Om du vill kan jag posta dig en påse ^^ Du kan maila mig din adress, så ska du få dig lite svennebanan-godis. De där turkisk peber hot and sour är visserligen finska, men ändå ;)

Svar: Vad otroligt gulligt av dig att erbjuda en sådan sak!! Blir varm i hjärtat! Men det är ingen fara, det ska du inte behöva göra för min skull. Jag klarar mig. Tack för omtanken! :)
Emelie

Kommentera här: