Surprise party gone wrong

 
På senaste tiden har det blivit väldigt mycket grabbiga aktiviteter hör känner jag. Gårdagen var inget undantag... Jag och min man åkte ut till öknen där ett överraskningsparty för min svägerskas man skulle hållas. Vi valde att åka dit lite tidigare så att vi kunde köra lite fyrhjuling innan resten av sällskapet skulle komma. Bara det att sällskapet aldrig kom... Haha! Fy så dåligt men ingen dykte upp! Där stod vi med sju kilo kött och ingen grill för killen som skulle komma med grillen kom inte. Vi åkte hem och grillade här i området vid poolen istället. Tycker synd om min svägerska som planerat hela partyt och så kommer ingen. Till slut trillade gästerna in, fyra timmar försenade... Men det blev inte mycket till party. Vi grillade, åt och gick hem. Jag och herrn hade det i alla fall trevligt under vår lilla åktur.

Kommentera här: