Glass i stora lass


Alla har vi något vi är extra svaga för oavsett om det är en pryl eller något ätbart eller vad det nu kan vara. Jag tog mig en funderare och kom på ett jag har en hel del saker jag är svag för. Sedan USA trädde in i mitt liv har två av svagheterna blivit större än vad de förut var - glass och nagellack. Här är ju utbuden helt sjuka vilket så klart bidrar till mer habegär, haha! Här finns hyllmeter med både glass och nagellack, till BRA priser. Just nu innehåller vår frys fem olika paket med glass, bara för att. Jag är en människa som måste inte kan spara utan MÅSTE äta om det finns hemma. Vet inte om det är ett tvångsbeteende eller vad det är... hehe! Jag försöker nu i alla fall att vänja mig av med det och det går bra. Det finns liksom så mycket glass hemma att jag inte är sugen längre, haha! Glasskomsumtionen blir rätt hög av värmen som råder här mest hela tiden också. Hursom, glass i stora lass! Min favorit just nu är "rainbow" som är en sorbetglass i tresmak. Sorbet och yoghurtglass måste nog faktiskt vara det godaste som finns i glassväg, och de mexikanska isglasspinnarna som är gjorda på fruktjuice. Mer glass åt folket!

Kommentera här: