Memorial weekend

 
Nu har det varit tyst har under en oforskamt lang tid, och till raga pa det maste ni lasa utan prickar. Min kara dator verkar ha gjort sitt. Jag ska forsoka ateruppliva den men vet inte riktigt hur... Tack och lov har jag 98% av allt uppbackat sa ingen storre skada skedd pa det viset.

Har har det precis varit langhelg - Memorial weekend, en amerikansk hogtid for att hedra de soldater som dott i krig. Vi hade en mycket trevlig helg med shopping, sushi, arkadspel och familjehang. Langhelgen avslutade jag och Victor med det godaste som finns - Yoghurtland's frozen yoghurt. De har narmare 20 olika smaker att valja mellan och hur mycket strossel, frukt, saser och godis som helst att toppa kalaset med, allt i losvikt. Jag tror att dessa stallen har borjat smyga sin in i Sverige med nu, och det ar pa tiden tycker jag!


Kommentera här: