Glass

 
Som jag skrev igår så känner jag av mina luftrör och är nu rädd att jag ska bli sjuk. Idag har det blivit värre men jag har inga andra symptom förutom irritation och hosta. Jag har, peppar peppar, inte direkt varit sjuk sedan jag flyttade hit och hoppas att det varma vädret är en anledning till att jag har sluppit det. Får alltid dumma astmabesvär när jag blir sjuk så jag slipper gärna!

Nu ikväll åkte jag och herrn till Fry's (mataffär) för att handla lite. Jag passade på att köpa en liten, en väldigt liten, portionsförpackning av Ben & Jerry's glass för att lindra min hals. När det var dags att betala tittade kassören på glassen och sedan på mig och sa: "Ska du inte ha en större en? Vill du plåga dig själv?" Haha! För att visa er (nu vet jag ju i och för sig inte om de säljer dessa portionsförpackningar i Sverige eller ej...) hur liten förpackningen är ställde jag en tändsticka bredvid. Så söt! Jag kan ju hålla med om att det ser lite fjuttigt ut men det var alldeles lagom med glass faktiskt.
1 Anna:

skriven

De säljs även i Sverge. Tycker de är alldeles underbara! Alldeles perfekt mängd till en person =)

Kommentera här: