Bröllopsdagen

 

I fredags förra veckan, den 5:e april, hade jag och Victor vår första bröllopsdag. Bomullsbröllop, eller vad kallar man det? Ett helt år har redan gått! Vi gifte oss i domstol här i Phoenix lite som "ett första steg". Vi har tänkt att vi i framtiden vill ha ett kyrkobröllop men det måste det först sparas pengar till. Jag hoppas då att vi kan ha det bröllopet i Sverige, i mitt fina U-town.

Bröllopsdagen firades lugnt, hemma. Jag hade aldrig ätit hummer så min käraste överraskade mig med det och stek till middag. Gott var det!
1 M&P:

skriven

Gud va fina ni är tillsammans.!!!
Mamma
Instämmer
Pappa
Du ser ut att må bra ! Har du gått upp i vikt?? Passar dig verkligen !
P&K

Svar: Tack ska ni ha! Men det ar en bild fran forra aret, precis nar vi gift oss. Har ingen aning om jag gatt upp i vikt. Lite kanske? Imorgon ringer jag er, ska kopa telefonkort idag!! Puss och kram
Emelie

2 Angelica:

skriven

Grattis i efterskott på bröllopsdagen! :D

Svar: Tack söta! :)
Emelie

Kommentera här: