Mindre trevlig fredagskväll

Usch, igår var ingen rolig dag. Mitt i allt blev jag kräksjuk. Var helt däckad där i några timmar. Det roliga var att allt började i bilen på vägen till mataffären. Det var bara att vända och åka hem. Jag kunde i alla fall äta soppa långt fram på kvällen och idag tror jag att jag är helt kry. Vad var det som utlöste det där liksom? Måste ha varit något jag ätit.

Eftersom fredagskvällen var en mindre rolig historia hoppas jag att denna lördag blir bättre. Victor är på kurs och beräknas komma hem om mindre än en timme. Längtar efter att få komma ut lite. Poolen ser väldigt lockande ut men jag tror faktiskt att det inte är så varmt ute som det ser ut. Jag kan ha fel!

Ska återgå till mitt hästtecknande här. Vill gärna blir klar med den snart. Och när jag är klar ska ni få se!
1 Carina:

skriven

Hej gumman,få se om detta går fram-har försökt men det funkar ju inte....usch vad jobbigt med kräksjukan,hoppas det var ytterst tillfälligt.puss puss,nu ska jag läsa vidare i din blogg här!

Svar: Hej! Ja, det var ytterst tillfälligt, tack och lov! Hoppas du hittar något intressant! ;) Puss och kram
Emelie

Kommentera här: