På tiden!

Pust, suck och stön över att jag inte kunnat logga in på bloggen på en hel vecka?! Är det någon annan än jag som har haft samma problem? Himla dumt alltså, men nu är jag tillbaka!

En del grejor har hunnits med sedan jag sist blev insläppt på bloggen och kunde skriva. Jag tänkte göra lite separata inlägg om vad.

Håller på med ett halvhemligt projekt just nu också. Vill inte yttra för mycket i fall det inte går igenom trots allt men jag har fått i uppdrag att teckna en häst. Den hästen måste bli den bästa teckning jag någonsin gjort. Press, men då jobbar jag bättre!

Hörs lite senare!
1 Sneaky Johanna:

skriven

Oj va nyfiken jag blir! Det är roligt att läsa din blogg.. :) jag har perioder när jag bloggar. har börjat igen, hoppas du tittar in hos mig ibland ^^ PÖSS

Svar: Tack Johanna, kul att höra! <3 Klart att jag kollar in på din blogg med! Puss puss
Emelie

Kommentera här: