Friday

 
God afton! Så var det fredag igen. Idag har jag återigen hängt vid poolen, denna gång med min mans syster och hennes två barn. Idag var det inte lika varmt som igår (28 grader) och heller inte lika soligt. Vi satt med tassarna i poolen i två timmar. Vattnet var galet kallt så något heldopp blev det inte för min del. Fick däremot till en liiiten solbränna. Inte helt fel!

Denna kommande helg kommer nog att bli lika ösig som förra. Inbjudningar till olika tillställningar haglar in. Imorgon blir det överraskningsfest för min svägerskas man och på söndag blir det race time igen. Måste nog dra med mig herrn på något riktigt tjejigt snart så att det jämnar ut sig, hehe! Nu ikväll tänkte vi ta oss till Westgate (bilden) och eventuellt äta något där. Är ganska så trött idag och känner inte för något livat.

Trevlig helg!

Kommentera här: