Helgens händelser

Helgen har varit fartfylld och händelserik. I fredags kväll var jag och herrn bjudna på födelsedagsfirande på en irländsk pub. Vi var bara där i några timmar men vi hann med att äta chicken tenders och lyssna på ett liveband vars sångare var väldigt lik Kurt Cobain. Igår var vi först ut till öknen igen för att köra lite fyrhjuling med herrns brorsa och sedan, på kvällen, var vi för första gången i mitt liv till en riktig countrybar. Vi var ett gäng på åtta personer som var där. Jag kan inte påstå att jag är en countryälskare men det var ett rätt mysigt ställe. De flesta som var där var i medelåldern och dansade square dance och hela faderullan. Vi hade en kul kväll och vi var garanterat den yngsta gruppen där inne.
 
(Jag och tjejerna på countrybaren)

Idag var det dags för ännu mer race då en av herrns kompisar köpt en "drag bike" som skulle provköras. Denna gång åkte vi till ett ökenområde som var mer sand än sten. Ett plus! Det blev inte mycket åka av för min del denna gång utan mest filmande och hejande när killarna tävlade mot andra motorfantaster.
 
(Jag ska ta mig tusan lära mig att köra!)
 
(Min make)

Nu är jag TRÖTT. Det har varit en helg fylld av aktiviteter, aktiviteter som tillhör mitt nya amerikanska jag.

Kommentera här: