Målade naglar

 
Idag mår jag mycket bättre! Imorgon hoppas jag att förkylningen är borta så att jag kan ta upp träningen igen. Min stackars näsa är så nedslipad på grund av allt snytande. Jag hade först mjuka näsdukar men när de tog slut hade jag ju inget annat val än att gå över till toalettpapper. Men men. Nu är snytandet så gott som över, tack och lov!

Idag har det mest vilats här. Jag och herrn passade på att handla mat och lite sånt där tråkigt vardagsfix också. Det tar alltid sådan tid att uträtta ärenden här för det är rätt långa avstånd och det blir mycket bilåkande som tar tid. När vi kom hem fick jag för mig att måla naglarna med två av de lite nyare lacken jag har - Petites och Pure Ice. Jag valde att måla ett lager av glitterlacket på vardera ringringernagel som en liten extra effekt. Blev rätt fint tycker jag. Nu kanske bilderna inte är världens bästa men ni förstår principen!

Nu ska söndagen här avslutas med fruktsallad och film. Vi hörs imorgon!

1 RockBarbie:

skriven

fint=)

Kommentera här: