Poolhäng



Så himla lyxigt det är alltså att det redan är 32 grader ute här. OCH att bo i ett område som har pool. Att ha pool här i Arizona är i princip ett måste. Det blir galet varmt om somrarna. Lätt över 40 grader. Lyxigt men jag har en känsla av att det kommer att bli en väldigt varm och lååång sommar i år. Inte kan jag minnas att det var så här varmt i mars förra året. Hursom, jag gick ner och lade mig vid poolen på en av solstolarna för att steka lite. Första gången för i år. Imorgon ska samma procedur upprepas men då får jag sällskap av min mans syrra och hennes två små söta barn. Lite färg fick jag allt, men jag är noga med att ta det försiktigt och att inte ligga för länge. Imorgon ska jag hoppa i poolen också tänkte jag. Den är dock fortfarande svinigt kall...
1 Angelica:

skriven

Vilket lyxliv du lever :)

Svar: Sommar hela året... haha! ;)
Emelie

Kommentera här: